Biuro Obsługi Klienta zostało zaaranżowane do profesjonalnego wsparcia zarówno nowego, potencjalnego kontrahenta, jak i partnerów kooperujących już z Alegre.

Konsekwentnie poszerzamy skład i kompetencje zespołu, a jednocześnie ukierunkowujemy procesowo myślenie oraz działania na obustronnie korzystny, jakościowy rozwój współpracy. Tak by budować przewagę konkurencyjną naszych klientów.

W przypadku zainteresowania naszymi usługami zachęcamy do składania zapytań ofertowych, na które odpowiadamy w 48 godzin. Dla komfortu naszych klientów dostępna jest również całodobowa infolinia, dzięki której można zweryfikować stan realizacji zlecenia czy zgłosić problem do pilnego rozwiązania.

Praca Biura zorganizowana jest w oparciu o trzy priorytety zdefiniowane przez naszych dotychczasowych partnerów.

Trzy priorytety: 

Elastyczna postawa

specjalistów Alegre wobec oczekiwań i potrzeb klientów

Minimalizacja czasu reakcji

na zgłoszenie, prośbę kontrahenta

Kompleksowość obsługi

czyli koordynacja transportu, regularna komunikacja, sprawy formalne etc.

 

Oferta w 2 doby

Złóż zapytanie i sprawdź Alegre