Każde zlecenie transportowe powierzone przez Państwa ma dla nas szczególne znaczenie. Rozumiemy również, jak ważne jest dostarczanie aktualnej wiedzy o położeniu towaru na każdym etapie procesu przewozowego. Dlatego z przyjemnością informujemy wszystkich naszych Klientów o udostępnieniu bezpłatnej usługi Track&Trace umożliwiającej śledzenie przesyłek na stronie internetowej www.alegre.pl.
Aby sprawdzić aktualny status zlecenia transportowego wystarczy kliknąć w zakładkę „Śledź przesyłkę” na naszej stronie internetowej oraz wpisać wewnętrzny numer zlecenia, który został Państwu automatycznie przesłany w wiadomości e-mail. Powiadomienie o przyjęciu zlecenia do realizacji zostaje wygenerowane Klientom w chwili, w której pojazd otrzymał dyspozycję przewozu.
Moduł śledzenia przesyłek prezentuje pełną historię zlecenia, począwszy od przyjęcia go do realizacji, przez czynności załadunku i rozładunku, kompletację dokumentów przewozowych aż po zafakturowanie usługi.
„Dodatkowo na życzenie każdego Klienta umożliwiamy włączenie automatycznych powiadomień o każdorazowej zmianie statusu, dostępnych w języku polskim, angielskim bądź niemieckim. Wierzymy, że rozwiązanie to – zwłaszcza w transporcie B2B, cechującym się rozdrobnioną strukturą przewoźników – stanowić będzie o wartości dodanej naszej oferty przewozowej. Niezależnie od tego, czy zlecenie realizowane jest flotą własną czy w ramach usługi spedycyjnej, zapewniamy Klientom możliwość śledzenia własnego towaru w 24 h – wyjaśnia Jarosław Buła, prezes zarządu Alegre Logistic.