Czy możliwe jest, aby spedycja płaciła za cudze faktury?
Wyobraź sobie, że zrealizowałeś zlecenie dla obcej nam firmy, a my zapłacimy Ci za tę usługę. I to nawet w 2 godziny. Poznaj AlegrePay!
Nagły wydatek, awaria lub inne nieoczekiwane zdarzenie, które wiąże się z poniesieniem kosztów, to w transporcie rzecz powszednia. Czasami zdarza się, że termin płatności faktury za usługę transportową upływa za kilka lub kilkanaście dni, a już dziś pojawia się pilna potrzeba gotówkowa.
Z satysfakcją chcielibyśmy poinformować, iż z początkiem maja uruchamiamy dla Państwa nasz nowy projekt w postaci giełdy ładunków.
W dniu dzisiejszym mamy przyjemność zaprezentować Państwu nasz nowy produkt – Portal Przewoźnika, który jest swoistą platformą wymiany danych pomiędzy Przewoźnikiem a Alegre, wyposażoną w szereg nowoczesnych funkcjonalności.
Rozumiemy jak istotne dla naszych klientów oraz dostawców jest szybkie i zwinne realizowanie procesów, a tym samym obsługa towarzyszącym im dokumentów.
Pilne dostarczenie klientom potwierdzenia zrealizowanych dostaw, sprawna obsługa reklamacji, zatwierdzanie faktur zakupu i szybkie płatności, wreszcie automatyczne alokowanie kosztów na poszczególne obiekty analityczne – temu wszystkiemu służyło wdrożenie systemu Workflow do elektronicznej obsługi dokumentów oraz systemu OCR’ującego faktury zakupu.
Każde zlecenie transportowe powierzone przez Państwa ma dla nas szczególne znaczenie. Rozumiemy również, jak ważne jest dostarczanie aktualnej wiedzy o położeniu towaru na każdym etapie procesu przewozowego. Dlatego z przyjemnością informujemy wszystkich naszych Klientów o udostępnieniu bezpłatnej usługi Track&Trace umożliwiającej śledzenie przesyłek na stronie internetowej www.alegre.pl.
Na zamkowym przedzamczu odbyła się dzisiaj oficjalna prezentacja nowej formy promocji Muzeum Zamkowego w Malborku i firmy Alegre. W obecności dyrektora Muzeum Janusza Trupindy oraz prezesa Alegre Jarosława Buły zaprezentowana została dedykowana naczepa, która będzie promować Muzeum Zamkowe w Malborku od Polski po Portugalię. Dzisiejsze wydarzenie jest owocem partnerskiej współpracy między Alegre Logistic a Muzeum Zamkowym.
Pragniemy poinformować naszych klientów, przewoźników oraz partnerów biznesowych o uruchomieniu nowego oddziału firmy zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Jabłoniowej 20.
Oddział w Gdańsku będzie prowadzić spedycją międzynarodową ze szczególnym uwzględnieniem obsługi transportów na obszarze Europy Zachodniej oraz Skandynawii.
Do dyspozycji klientów dostępny jest profesjonalny zespół spedytorów, doświadczonych w obsłudze spedycji drogowej.
Osoby zainteresowane karierą w branży TSL zapraszamy do aplikowania na stanowiska Spedytora Międzynarodowego w oddziale gdańskim poprzez formularz aplikacyjny dostępny pod adresem: https://www.alegre.pl/kariera
Kolegom z oddziału gdańskiego życzymy sukcesów biznesowych, a klientów i przewoźników zapraszamy do współpracy.
W ramach realizacji strategii rozwoju wdrożyliśmy nową politykę obsługi procesu reklamacji, wspieraną nowoczesnymi narzędziami IT.
Każdy Zleceniodawca oraz Przewoźnik otrzymał możliwość składania reklamacji za pośrednictwem interaktywnego formularza zamieszczonego na stronie https://www.alegre.pl/kontakt/zloz-reklamacje. Formularz dostępny jest w trzech wersjach językowych, a jego integracja z systemami IT umożliwia natychmiastowe przekazanie informacji do działu obsługi reklamacji.
Niezgodności i reklamacje rozpatrujemy niezwłocznie, z poszanowaniem terminów określonych w Konwencji CMR. Proces reklamacyjny jest realizowany w trybie scenariusza, a zmiana statusu reklamacji generuje pisemne powiadomienie, które wysyłamy do stron postępowania reklamacyjnego.
Przykładamy wagę do ustalenia przyczyn niezgodności bądź uszkodzeń powstałych trakcie realizacji przewozu oraz do wprowadzenia działań korygujących.
Wierzymy, że nowy standard obsługi reklamacji spotka się z Państwa aprobatą jako przejrzyste i tranparentne narzędzie rozwiązywania problemów.
Z satysfakcją informujemy, że zakończyliśmy implementację systemu klasy WMS do zarządzania logistyką magazynową. Zakupiony przez nas system ExpertWMS mieści się w czołówce najnowocześniejszych rozwiązań dedykowanych centrom logistycznym, przystosowany jest m.in. do automatyzacji procesów z wykorzystaniem okularów rozszerzonej rzeczywistości (AR), wózków systemowych czy regałów przesuwnych.
Z satysfakcją informujemy o otwarciu pierwszego oddziału firmy Alegre Logistic, zlokalizowanego w Gdyni przy ul. adm. J. Unruga 54.
W miniony piątek firma Alegre Logistic odebrała próbną serię ciągników siodłowych marki DAF. Zakup jest związany z realizacją strategii rozwoju na lata 2018–2019, zakładającej organiczny wzrost floty własnej.
W dniach 5–8 czerwca 2018 r. w siedzibie Alegre odbyła się druga edycja szkolenia „Profesjonalni Kierowcy” prowadzonego przez instruktorów Volvo Trucks i Renault Trucks. Szkolenie to jest wspólną inicjatywą Volvo Polska oraz firmy Alegre – ambasadora marki Volvo w Polsce.
Z satysfakcją informujemy naszych klientów i partnerów biznesowych, że flota ALEGRE została wyposażona w kolejne 20 sztuk komputerów telematycznych TX-SKY firmy Transics International BVBA.
Miło nam poinformować, że firma ALEGRE Logistic Sp. z o.o. po raz kolejny otrzymała wyróżnienie Gazeli Biznesu w 18-tej edycji prestiżowego rankingu organizowanego przez dziennik Puls Biznesu.
Z satysfakcją informujemy Państwa o zwiększeniu powierzchni magazynowej przystosowanej do składowania towarów neutralnych w magazynie w Malborku.
Zakończona powodzeniem realizacja strategii rozwoju na lata 2015-2018 skłania do opublikowania dalszych planów Alegre na najbliższe lata. Z satysfakcją przyjmujemy, że kluczowe elementy polityki rozwoju udało nam się zrealizować do końca III kwartału 2017 r.
Z myślą o naszych o dostawcach uruchomiliśmy usługę automatycznego powiadamiania o zrealizowanych płatnościach. W chwili wykonania przelewu serwer pocztowy, łącząc się z systemem ERP, będzie wysyłał wiadomość e-mail, zawierającą zestawienie zapłaconych faktur, ich kwoty oraz walutę.
Największą wartość dla firmy z branży TSL stanowią Ci kierowcy, którzy nie tylko doskonale pracują "za kółkiem", ale też dobrze orientują się w procesie logistycznym i stanowią cenne wsparcie w wielu aspektach działalności. Przygotowywaniu takich właśnie pracowników, wchodzących na rynek pracy, służy Ogólnopolski Program "Profesjonalni Kierowcy", którego partnerem było Alegre.
Flotę Alegre obsługują profesjonalni kierowcy i takich też stale poszukujemy, by wzmocnić nasz zespół. Niemniej, poważnie angażujemy się w zaawansowane szkolenie młodych kierowców, którzy dopiero zbierają pierwsze doświadczenia. Jedną z inicjatyw w tym kierunku jest akcja "Profesjonalni Kierowcy".
Nasza firma miała zaszczyt być członkiem Klubu Ambasadora Volvo Trucks w Polsce w latach 2015 / 2016. Udana współpraca zaowocowała zaproszeniem również do kolejnej edycji na lata 2017-2018.
Ranking Gazele Biznesu to ranking najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich firm, mający na celu promowanie małej i średniej przedsiębiorczości.
4 lutego 2017 r. odbyła się IV edycja turnieju piłki nożnej Pomezania Cup, w której udział wzięli zarówno amatorzy jak i zawodnicy klubów piłkarskich. Kolejny rok z rzędu zacięty i zwycięski bój o III miejsce stoczyła w nim również drużyna ALEGRE pokonując NOGAT MALBORK 3:0.
Profesjonalizacja komunikacji marketingowej oraz odświeżenie wizerunku rozwijającej się firmy - to dwa nadrzędne cele przyświecające rebrandingowi, który nastąpił w Alegre.
Spółka Alegre zakończyła kluczowy element strategii rozwoju na lata 2015 - 2017. Z powodzeniem wdrożyliśmy system ERP oraz zintegrowaliśmy go z, wykorzystywanym już wcześniej, Transport Management System.
Niezmiernie miło nam poinformować, że podczas XVI edycji rankingu "Gazele Biznesu", organizowanego przez "Puls Biznesu", firma ALEGRE została wyróżniona tytułem "Gazele Biznesu 2015".